تحولات لبنان و فلسطین

معاون استاندار و فرماندار مشهد مقدس گفت: فرآیندهای اجرایی طرح سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ در شهرستان آغاز شده است.

فرآیندهای اجرایی طرح سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان مشهد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد مقدس، محسن داوری پنجشنبه ۳ آبان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری طرح سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ اظهار کرد: رؤسای فرمانداری‌های شهرستان‌ها و همچنین فرمانداری شهرستان مشهد مقدس، رئیس اجرای این طرح هستند که در این راستا سه معاون اجرایی، پشتیبانی و فناوری پیرامون سرشماری عمومی کشاورزی آنان را همراهی می‌کنند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس با بیان اینکه تمام احکام معاونین و اعضای اجرایی این طرح در شهرستان صادر شده است، افزود: سازماندهی مطلوبی برای اجرای این طرح انجام شده و باید گفت؛ یکی از نکات برجسته این سرشماری آن است که بر تمام فرآیندهای حوزه محصولات کشاورزی اشراف پیدا خواهیم کرد. لذا تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی، برطرف کردن نقص‌ها و تقویت نمودن نقاط قوت‌ از مزایای طرح سرشماری عمومی کشاورزی است.

وی ارائه داده‌های مفید برای تصمیم‌گیری را از دیگر مزیت‌های طرح سرشماری عمومی کشاورزی دانست و تصریح کرد: بنا را بر این گذاشته‌ایم که با دقت بیشتر، درایت و گستردگی بتوانیم یک کار قوی را در شهرستان مشهد مقدس انجام دهیم.

داوری با اشاره به اینکه مشهد مقدس از نظر جامعه هدف کشاورزی رتبه اول استان را بین شهرستان‌ها در اختیار دارد، عنوان کرد: نیروی انسانی مورد نیاز را احصا و دسته‌بندی کرده‌ایم. همچنین فراخوان‌ها و آموزش‌های لازم برای افرادی که قصد همکاری را در طرح فوق داشتند، انجام داده‌ایم.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در پایان گفت: حدود ۵۱ نفر طی بخش‌های مختلف و حوزه اجرا به صورت مستقیم حول محور سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان مشهد مقدس فعالیت خواهند کرد. گفتنی است؛ طرح سرشماری عمومی کشاورزی از ۱۲ آبان ۱۴۰۳ و به مدت ۴۵ روز در شهرستان مشهد مقدس و همزمان با سراسر کشور اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.